Alla inlägg den 18 maj 2012

Av jonna sandquist - 18 maj 2012 13:37

Tjohooo!

Vilken vecka, har inte haft en stund vid datan på hela veckan! Började ju på nytt jobb i måndags och kan säga att det var några år sedan jag steg upp kl:06.00 och stackars Maya har aldrig behövt göra det! Men det gick jätte bra för både mig och henne, vi mjukstartade med en 3 dagars vecka - lagom! Både jag och Maya har varit trötta på kvällarna, hon har bara velat sitta i soffan och kolla på Boogie & Elliot, det passade mig perfekt i måndags så mer gjorde vi inte! Sen återhämtade jag mig och var till och med ute på en löprunda i tisdags efter jobbet! 

Dessa lediga dagar har vi ett fullspäckat schema =) Man hinner faktiskt med att träffa hur mycket vänner som helst när man inte jobbar helg!

Imorse var vi ute och tittade på KO-utsläpp med Maya (bilder kommer en annan dag) Det var jätte häftigt tyckte både hon och vi, jag har aldrig varit och tittat på det själv. Därefter var vi en sväng på stan och tog en fika med en god vän som var hemma och hälsade på, gravid och fin =)

Nu sover Maya och när hon vaknar bär det av mot Elgamo för en trevlig kväll med gott sällskap =)


Trevlig långhelg på er!!!

Presentation


Här kan man få läsa lite om mig, mitt liv som mamma, min träning och bara mina tankar ibland!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards