Alla inlägg den 25 februari 2013

Av jonna sandquist - 25 februari 2013 21:18

Imorgon blir det ett kärt återseende på Hillerstorps gympings cirkelträning då jag ska vara inhoppare!
Tänkte i veckan att jag sätter ihop ett pass ur Paolo Robertos bok " träna en kvart om dagen med Paolo " , i boken finns jätte bra färdiga träningsprogram som jag använde och för en stund sedan körde jag själv igenom passet för att känna på det lite.... Efter att ha kört passet 2 ggr svettades jag inte och ändrade inställning! Jag satte ihop ett nytt pass av mina egna favoriter som vi gemensamt få prova imorgon och jag tror att vi kommer svettas lite :)
Ska tilläggas att i boken finns det tuffa pass också men då kan övningarna bli lite för avancerade för att passa för detta ändamålet!
Vi kör så det ryker imorgon kväll, och närmast har jag mitt spinning pass att se fram emot 06.15 :) Wooohooo!!!

Ovido - Quiz & Flashcards