Alla inlägg den 5 mars 2011

Av jonna sandquist - 5 mars 2011 16:21

  

Back on track..... Vi har varit i Värnamo hela dagen i stort sett. Tagit en runda med Maya på stan medans pappa höll på att skruva upp en skylt till tränings lokalen!

Vi hälsade på moster Henna och kusin Edvin med, passade på att ta en kopp kaffe och mysa med bebisen   .


Jaha och nu är det slut på freden, det krigas i arabländerna som alltid förr - och Maya har börjat krypa idag! Japp, moster Henna lärde henne detta idag, och gud vad fort hon lärde sig!

Det är verkligen speciellt när dom här milstolparna uppnås-sitta-vinka-krypa- Allt det har hänt på 2 månader. Vilken duktig tjej!


Bio blir det ikväll som sagt, bord bokat på Pallas Athena kl 18.30 med live band och god mat!!! Mys kväll med Johan   

Av jonna sandquist - 5 mars 2011 10:04

Tjohoo!

Då var det lördag igen, man hinner inte riktigt med så fort som veckorna går. Hur som helst så har jag lite helg, jobbade igår och jobbar imorgon.

Men ikväll ska jag och Johan gå på bio, farmor och farfar ska passa Maya!

Det var inte igår vi gjorde något ihop, om jag ska vara ärlig så kan jag inte komma ihåg när vi varit på bio eller liknande?! Det ska bli trevligt!!!


Nu är batterierna i tangent bordet tydligen slut- försöker ladda upp några bilder från igår innan den dör helt!!!!


  


  

Presentation


Här kan man få läsa lite om mig, mitt liv som mamma, min träning och bara mina tankar ibland!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards