Direktlänk till inlägg 11 mars 2011

Det är planen för denna helgen!

Av jonna sandquist - 11 mars 2011 10:18

En härlig solig dag vaknade vi till, hela familjen samlad. Johan är ju pappa ledig på fredagar och jag jobbar varannan fredag. Så idag är en av dom underbara fredagarna som vi har ihop hela familjen! Det började med frukost ihop, lite barnprogram och nyhetsmorgon!

Hemskt med tsunamin i Japan, man får verkligen ont i magen av sådana nyheter!

Sedan en glad nyhet: Gick in på en blogg jag följer, de få vara anonyma, och där har det fötts en liten pojk igår!!! Det är ju nyheter som gör en glad hela dagen!!!


För övrigt känner jag mig ganska mör i kroppen, det var personal middag med jobbet igår. Men jag valde att hålla mitt träningsschema istället och gick på kick and boxen- Körde med Emma, vi tränade stenhårt. Är riktigt stolt över oss båda, har lite blåmärken och en J*vla träningsverk så något har vi gjort rätt   


Tänkte hålla mitt första pass i värnamo på söndag så ska planera lite under helgen. Och inte dricka för mycket på 25-års festen som är imorgon kväll!

Ska ju dessutom jobba lördag-söndag.

Så ser denna helgen ut, ska försöka få med mig kameran på festen så kan lägga upp lite roliga bilder sen   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jonna sandquist - 4 mars 2013 20:34

Jag har nu startat en ny blogg som ni jätte gärna får följa och kommentera precis som denna! Den nya bloggen kommer vara lite mer anpassad för nya läsare, det vill säga mer fokus på mig och mindre på Maya. Jag kommer så klart att fortsätta uppdat...

Av jonna sandquist - 2 mars 2013 15:49

En härlig lördag har vi haft! Begav oss imorse till Jönköping för lite träning och Spa :) Det blev diverse träningsaktiviteter, lite lunch och avslutades med bastubad och jacuzi. Sämre kan man ha det! Nu väntar en lugn kväll med god mat hemma med ...

Av jonna sandquist - 1 mars 2013 08:11

Då var det äntligen fredag och Maya är äntligen pigg! Det har varit en låååång vecka, tiden går inte riktigt lika fort hemma som på jobbet! Jag har passat på att städa och pyssla lite här hemma mellan varven! Vårkänslorna börjar infinna sig då solen...

Av jonna sandquist - 27 februari 2013 15:47

Passar idag på att slå ett slag för denna suveräna Shakern som har undgått mig helt! Men nu har vi 3 st så bra är dom! Inköpta på gymgrossisten och väl pengarna värda! Hur många känner igen sig i när man hällr upp en proteindrink i den "gamla" shake...

Av jonna sandquist - 26 februari 2013 10:34

Idag har vi VAB-pysslat ihop en inspirationstavla i väntan på VÅR & SOMMAR!!!!...

Ovido - Quiz & Flashcards