Direktlänk till inlägg 14 mars 2011

Brist i sortimentet

Av jonna sandquist - 14 mars 2011 16:07



  



    



Då var det måndag igen!

Helgen är avklarad, jag jobbade både lördag och söndag. Vi var dessutom på maskerad på lördag kvällen och på söndag kväll efter jobbet höll jag mitt första kick and box pass i Värnamo! Allt hanns med men lite sliten känner man sig nu.


Maya sov då borta för första gången i lördags, och det var faktiskt lite jobbigt!

Jag saknade henne hela dagen på jobbet på söndagen....ville hem fort för att träffa min älskade tös!

Hon hade dock haft det jätte bra, kusin Titti sov oxå hos mormor och morfar så de busade hela kvällen.


I torsdags kväll var jag mindre nöjd med att man bo så här på landet!

Jag var på jakt efter an Gainomax innan träningen för att testa om det kan ge en lite extra energi så man kan köra ännu lite hårdare!

Åkte till ica utan en tanke på att de inte har eller ens vet vad Gainomax är. Nä, finns inte där! 

Åker vidare till kiosken med mindre hopp om att finna det jag söker där. Nä, finns inte där!

Ut kommer jag lite irriterad över vårt sortiment här på landet och stiger dessutom i en jätte vattenpöl.....-En gång i tiden borde jag faktiskt i Värnamo där man kan köpa det man behöver!!!

Irritationen har släppt och jag handlade i Värnamo efter jobbet igår. Gainomax köpte jag men inte kom jag ihåg den där J*vla hårborsten än!!!!

Nåja, bättre lycka nästa gång!!!!

 
 
Peter

Peter

14 mars 2011 17:03

Ni är grymt seriösa i eran maskerad :) Imponerad, hoppas allt är bra och hälsa Johan

http://haradso.blogspot.com

 
Bettan

Bettan

15 mars 2011 09:17

Vilka snyggingar!
Ja man kan ju säga att du håller igång lite, man blir ju trött bara man läser allt du hinner med. Här är det en prestation att ta sig till duschen, haha.
Tack för gratulationerna :)

Ha det gott!

http://haradso.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jonna sandquist - 4 mars 2013 20:34

Jag har nu startat en ny blogg som ni jätte gärna får följa och kommentera precis som denna! Den nya bloggen kommer vara lite mer anpassad för nya läsare, det vill säga mer fokus på mig och mindre på Maya. Jag kommer så klart att fortsätta uppdat...

Av jonna sandquist - 2 mars 2013 15:49

En härlig lördag har vi haft! Begav oss imorse till Jönköping för lite träning och Spa :) Det blev diverse träningsaktiviteter, lite lunch och avslutades med bastubad och jacuzi. Sämre kan man ha det! Nu väntar en lugn kväll med god mat hemma med ...

Av jonna sandquist - 1 mars 2013 08:11

Då var det äntligen fredag och Maya är äntligen pigg! Det har varit en låååång vecka, tiden går inte riktigt lika fort hemma som på jobbet! Jag har passat på att städa och pyssla lite här hemma mellan varven! Vårkänslorna börjar infinna sig då solen...

Av jonna sandquist - 27 februari 2013 15:47

Passar idag på att slå ett slag för denna suveräna Shakern som har undgått mig helt! Men nu har vi 3 st så bra är dom! Inköpta på gymgrossisten och väl pengarna värda! Hur många känner igen sig i när man hällr upp en proteindrink i den "gamla" shake...

Av jonna sandquist - 26 februari 2013 10:34

Idag har vi VAB-pysslat ihop en inspirationstavla i väntan på VÅR & SOMMAR!!!!...

Ovido - Quiz & Flashcards