Alla inlägg den 6 april 2011

Av jonna sandquist - 6 april 2011 09:51

Regn regn regn så långt ögat kan nå....Detta innebär att min hjärna av brist på annat genast börjar planera för massa renovering. Olika ide'er trängs i min hjärna trots beslut om att huset ligger på is tills vi varit på en resa hela familjen!

De här sysslolösa dagarna är inte nyttiga för mig!


Igår var vi i Värnamo och hälsade på syrran och kusinerna hela dagen. Vad han hade växt Edvin som är det nyaste tillskottet i familjen, vi var på BVC med honom och lill killen på 2 månader mätte 61 cm. Det går fort!

Maya är jätte nyfiken på denna lilla människa som bara ligger på golvet och låter lite ibland.

Hon lyckades vid ett tillfälle ta sig så pass nära att hon rev honom lite på kinden vilket inte uppskattades av Edvin som den tuffa vägen få vandra med att vara minst! 

Men visst är det kul att det bara skiljer 1 år var på alla 3 kusinerna, vad kul dom ska ha ihop!!!

Kusinerna på pappas sida är så pass mycket äldre att de förmodligen inte kommer uppskatta att en nyfiken Maya vill vara med överallt och ställa massa frågor!

Det gjorde i alla fall inte mina när jag var i den frågvisa åldern och killarna bara ville vara ifred i garaget. 


Resa-Vart ska vi resa då, och när! Thailand få nog vänta ändå tills Maya klarar flygresan. Knappt så vi vuxna fixar det. Lutar åt Mallorca i slutet av augusti kanske, jag har aldrig varit där och flygresan känns lagom lång.

Får vi en fin och varm sommar hemma så behöver vi inte åka någonstans, då behöver vi bara soldäck och pool här hemma-Biltema 199,-    Vi få se vad det blir!


Några bilder på gladaste Maya i sin nya klänning hon fått i present från Finland!

  Hon vill gärna ställa sig upp och gå iväg nu.....

 Maya har den senaste tiden inte riktigt velat dricka vatten men här fick hon fnatt och drack massor....lite avslappnad stil oxå!

 Vi få se vad jag har för renoveringsplan till Johan när han kommer hem från jobbet. Om vi bara skulle riva lite där och bygga lite här så blir det mycket trevligare.....

Ha en mysig dag inomhus borta från regnet.

Presentation


Här kan man få läsa lite om mig, mitt liv som mamma, min träning och bara mina tankar ibland!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards