Alla inlägg den 23 april 2011

Av jonna sandquist - 23 april 2011 07:56

  Ja, vad säger man. Helt underbart väder har vi, så påskfirandet har börjat bra!

Vi har mest varit ute i trädgården, grillat, solat, Maya har badat till och med i denna sommarhetta!

Snart ska jag iväg och jobba sedan kommer 2 vänner till oss för lite grillning och fortsatt påskfirande!


Lite nytta har jag faktiskt gjort med. I torsdags var vi några starka själar som tränade kick and box trots att det var skärtorsdag- Starkt jobbat av oss! Vi körde dessutom turbo träning-Innebär att jag körde lika många övningar som vanligt men på 1h istället för 1,5 ni kan ju då räkna ut tempot själv   Jag har nog helt ärligt aldrig varit så svettig i hela mitt liv!!! Igår sprang jag och Johan en runda med- det var varmt kan jag säga!!! Efter dagens jobb pass tar jag helg på riktigt med gott samvete!!!!

Have a nice day!

      

Presentation


Här kan man få läsa lite om mig, mitt liv som mamma, min träning och bara mina tankar ibland!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards