Alla inlägg den 26 april 2011

Av jonna sandquist - 26 april 2011 12:03

Då mina vänner är påsken över. Lite tråkigt känns det allt att Johan är på jobbet, man hann liksom vänja sig vid att vara lediga tillsammans och det är alltid tråkigt när det tar slut!

Nåja, påsken var åtminstone fantastisk! Vi har varit ute och solat, grillat, busat och till och med spelat badminton-Japp familjen hurtig kan inte sitta still  


Påskafton firades hemma hos oss med Mattias och Sandra, även syster med sin son, mamma och pappa var med bitvis! Det var en hemskt trevlig kväll med grillning och biljard spel, några glas vin dracks det oxå!

På annandagen åkte vi med Maya till Apladalen i Värnamo, vädret var fantastiskt även då så vi tog en promenad där, gungade lite och Maya tittade på alla barnen somlekte!




 

Nu är det som sagt slut på slappandet, i veckan drar vi igång projekt förråd och trädgård.....Det ska bli jätte härligt att få ordning även på utsidan. Vi tillbringar gärna våra dagar ute om vädret tillåter så det kan vara trevligt att få in lite buskar och blommor, insynsskydd mm

 

Njut av veckan! 




Presentation


Här kan man få läsa lite om mig, mitt liv som mamma, min träning och bara mina tankar ibland!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards