Alla inlägg den 22 augusti 2011

Av jonna sandquist - 22 augusti 2011 20:27

Det är helt overkligt att Maya har börjat gå! Jag önskade mig inget hellre än att hon bara skulle börja gå innan dagis. Och imorgon är hennes första dag på dagis själv-Passande nog ställde hon sig upp ikväll och gick från TV-rummet till köket som om hon aldrig hade gjort annat! Jag hann springa om henne och filma en liten bit av hennes promenad, så numera kan man nog säga att hon går!!!

Hon har nog hållt på sina kunskaper för att oroa mamma in i det sista, eller vad tror ni?!



 

Av jonna sandquist - 22 augusti 2011 12:08

I veckan börjar Värnamo dagarna vilket är ganska roligt, äntligen händer det något här hemma.

På lördag har GGVV Fight Club uppvisningsmatcher i Harrys tältet med start 18.00

Vilket ju är jätte bra reklam för klubben, det jobbiga är att jag oxå blev delaktig i det här. För att göra reklam för motionsboxingen som jag håller i oxå så ska jag hålla ett pass på scenen som uppvärmning för killarna som ska gå matcher! Detta tycker jag är skit jobbigt, jag får prestationsångest och en stor klump i magen av bara tanken!

Det är ju ingen skillnad mot att vara instruktör på klubben och hålla i passet kan många tycka men skillnaden är stor-Då tränar jag ju med likasinnade som alla är där för sin egen skull-Nu ska massa folk som kanske inte är ett skit träningsintresserade stå och kritisera mig.....

Förhoppningsvis går allting bra och resulterar i massa nya medlemmar- Det är ju syftet och då får man ställa upp helt enkelt!


Presentation


Här kan man få läsa lite om mig, mitt liv som mamma, min träning och bara mina tankar ibland!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards